مجله نسیما

کدامیک مناسب و بهتر است؛ لیف کیسه؟

خرید لیف لوفا

کدامیک مناسب و بهتر است؛ لیف کیسه؟

بسیاری از ما حمام کردن را اغلب شامپو زدن بدن و یا دوش گرفتن می‌دانیم، خرید از نسیما اما همین حمام کردن می‌تواند تاثیرات زیادی را برای سلامتی پوست ما داشته باشد. در حمام می‌توانیم پوست را لایه برداری کنیم و همین حمام کردن می‌تواند نکات زیادی داشته باشد که از آنها مطلع نیستیم. بسیاری از افراد برای شستشوی بدن خود دست به خرید انواع لیف مانند خرید لیف لوفا می‌زنند.

استفاده از این دو محصول تاریخچه قدیمی دارد و بسیاری از مردم قدیمی برای لایه برداری سلول های مرده سطح پوست و حفظ لطافت و شادابی از کیسه و لیف استفاده می‌کنند؛ در بسیاری از مواقع پس از استفاده مداوم از شامپو بدن، احساس می‌کنیم پوستمان حالت پوسته پوسته دارد و به درستی تمیز نشده است، در اینجا است که لیف و کیسه به کمک پوست می‌آیند .

در طول روز منافذ پوست ما با آلودگی ها و چربی های زیادی مسدود می‌شود. در فصل تابستان تعریق بیش از حد پوست باعث می‌شود که ما در طول روز حداقل یکبار دوش بگیریم، اما دوش گرفتن ساده نمی تواند چربی ها را از پوست ما خارج کند، بنابراین ترجیح می‌دهیم حداقل هفته ای دوبار بدن خود را لیف بکشیم.

الیاف لیف نه تنها چربی های اضافی و آلودگی ها را از روی پوست حذف می‌کند، بلکه به افزایش گردش خون و جوانسازی پوست نیز کمک خواهد کرد. اما لیف بهتر است یا کیسه؟ آیا لیف کشیدن برای تمام پوست ها مناسب است؟ آیا بدن بچه ها نیاز به لیف کشیدن دارد؟ همه این ها سوالاتی هستند که اغلب برای ما پیش می‌آیند. در بدن کودکان غدد چربی به تکامل نرسیده است و پوست حساس و بسیار نازکی دارند به همین دلیل استفاده از کیسه و لیف برای کودکان توصیه نمی شود.

آیا استفاده از لیف برای تمام پوست ها مناسب است؟

لیف کشیدن برای همه پوست ها مفید است و برای افرادی که پوست آنها پوسته پوسته می‌شود و حالت زبری و خشک به خود می‌گیرد، استفاده از لیف ضروری است. افراد با پوست چرب بیشتر از سایر پوست ها عرق می‌کنند و درگیر مشکلاتی همچون تجمع چربی های اضافی و رشد باکتری ها رو پوست هستند، بنابراین با هر حمام رفتن ضروری است که از لیف استفاده کنند.

روزانه منافذ پوست چرب با چربی های اضافه و تعریق زیاد پوست مسدود می‌شود، به همین دلیل پوست این افراد مستعد جوش و آکنه خواهد بود. اگر پوست چرب و مستعد جوش و آکنه دارید، توصیه می‌کنیم حداقل هفته ای یکبار از کیسه برای لایه برداری عمیق پوست استفاده کنید.

در ادامه چند نوع لیف و کیسه با کیفیت را به شما معرفی می‌کنیم :

  • کیسه حمام نخی

یکی از با کیفیت ترین کیسه ها است که دوام بالایی دارند و می‌تواند در لایه برداری سلول های مرده پوست به شما کمک کند. یکی از مهم ترین ویژگی های کیسه حمام نخی، خاصیت پاکسازی و لابرداری است که بدون اینکه به پوست آسیب وارد کند، پوست را لایه برداری خواهد کرد.

با این کیسه دیگر حساسیت و التهاب روی پوست خود مشاهده نخواهید کرد و با خیال راحت می‌توانید کل پوست بدن را لایه برداری کنید. پس از استفاده از این کیسه پوستی شاداب و با طراوت خواهید داشت .

  •  لیف حمام و ماساژ الیاف پنبه ای

یکی دیگر از باکیفیت ترین نوع لیف ها می‌توان لیف حمام و ماساژ الیاف پنبه ای اشاره کرد که به راحتی می‌تواند به لایه برداری سلول های مرده به پوست بدن کمک کند. می‌توانید از این کیسه برای لایه برداری استفاده کنید و در آخر مقداری از شامپو بدن را روی آن بریزید و روی بدن ماساژ دهید تا عطر شامپو بدن را به پوست منتقل کند. این لیف برای همه پوست ها مناسب است. بدون این که احساس درد داشته باشید، به آرامی پوست را به خوبی لایه برداری می‌کند .

 

آیا استفاده از کیسه باعث آسیب به پوست می‌شود؟

در واقع استفاده از کیسه بسیار مهم است. بسیاری از افراد برای اینکه زودتر حمام کنند، کیسه را به صورت خشن روی پوست می‌کشند که نه تنها به پوست آسیب می‌رساند، ممکن است باعث التهاب و قرمزی پوست شود. سعی کنید از کیسه به آرامی و با لطافت روی بدن استفاده کنید.

استفاده از کیسه هفته ای یکبار ضروری است و برای اینکه پوست نرم و لطیف داشته باشید، می‌توانید از کیسه برای لایه برداری صورت نیز استفاده کنید .

معمولا کیسه را نمی توانیم هر روز استفاده کنیم و به همین دلیل لیف را جایگزین آن می‌کنیم. با هر بار حمام کردن از لیف برای لایه برداری ملایم پوست استفاده کنید و هفته ای یکبار برای لایه برداری عمیق تر از کیسه کمک بگیرید .

به این نکته توجه داشته باشید استفاده از مرطوب کننده دست و صورت بعد از استفاده از کیسه بسیار ضروری است. خرید کیسه برای افرادی که می‌خواهند پوست جوان و شاداب داشته باشند، توصیه می‌شود. پس از استفاده از کیسه، منافذ پوست شما باز می‌شود و هر محصول جوانسازی که استفاده کنید به سرعت به لایه های زیرین پوست می‌رسد و به راحتی تا عمق پوست نفوذ می‌کند .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *