مجله نسیما

معرفی لیف گیاهی و لایه بردار لوفا   

معرفی لیف گیاهی و لایه بردار لوفا

نسیما لیف لوفا به عنوان یک محصول کاملا گیاهی شناخته می‌شود. لوفا گیاهی بومی آمریکای جنوبی و آسیای جنوب شرقی است. این گیاه از خانواده کدوئیان است و از قسمت های مختلف آن مانند گل، میوه و بذر در انواع صنایع استفاده می‌شود. یکی از استفاده های لوفا در صنعت آرایشی و بهداشتی به عنوان خرید لیف لوفا است. شاید این سوال برای شما پیش بیاید که لیف لوفا چیست و چگونه تهیه می‌شود؟  این لیف طبیعی حمام، از میوه رسیده گیاه لوفا تهیه می‌شود.

استفاده از یک لیف حمام خوب مزایای بسیار زیادی دارد. مهم تر از همه این است که علاوه بر تمیز کردن پوست باعث انتقال احساس آرامش و طراوت نیز می‌شود. بدون شک یکی از بهترین لیف های حال حاضر، لیف لوفا است. بنابراین اگر به دنبال لیفی خوب هستید، ما به شما خرید لیف گیاهی لوفا را پیشنهاد می‌کنیم.

لیف گیاهی لوفا به عنوان یک لایه بردار گیاهی، سلول های مرده پوستتان را از بین می‌برد. علاوه بر این با افزیش گردش خون و ایجاد هایپرمی باعث می‌شود پوست، احساس طراوت و نشاط پیدا کند. در مجموع این لیف برای پوست فواید بسیار زیادی دارد.

مهم ترین خاصیت لیف لوفا، جلوگیری از ایجاد سلولیت می‌باشد. هر نوع پوستی که داشته باشید می‌توانید از این لیف استفاده کنید و نتایج شگفت انگیز آن را بر روی پوست بدنتان مشاهده کنید.

مهم ترین ویژگی های لیف لوفا

. لایه بردای ملایم و از بین برنده سلول های مرده پوست

. تمیز کننده عمقی منافذ پوست

. کاهش دهنده آکنه و جوش ها (به ویژه جوش های سر سیاه)

. افزایش دهنده گردش خون در پوست و ایجاد هایپرمی

. کمک به بهبود روند جوانسازی پوست (در اثر استفاده متداول)

. جلوگیری از تشکیل سلولیت

. ایجاد پوستی نرم و لطیف

. قابل شستشو (به آسانی با آب به خوبی شسته می‌شود)

. ساخته شده از جنس گیاه لوفا (نوعی کدو که در مناطق گرمسیر رشد می‌کند)

. مناسب استفاده برای تمامی پوست ها (به ویژه پوست های چرب و مختلط)

ساختار لیف لوفا

همانطور که تا الان متوجه شدید، لیف لوفا که نوعی کدو است و در مناطق گرمسیری رشد می‌کند. لوفا برای پوست خواص بی شماری دارد. مهم ترین خاصیت این گیاه برای پوست این است که به سم زدایی پوست کمک شایانی می‌کند. همچنین باعث افزایش شادابی و جوانی پوست می‌شود.

نحوه استفاده از لیف لوفا

برای استفاده از لیف لوفا، ابتدا باید آن را زیر آب داغ بگیرید. این کار باعث می‌شود بافت سفت این لیف حالت نرم پیدا کند و شما بتوانید از آن به عنوان لیف و لایه بردار استفاده فرمایید. بعد از اینکه لیف لوفا به اندازه کافی نرم شد، شامپو بدن یا صابونی که از آن استفاده می‌کنید را بر روی آن بریزید. سپس آن را با حرکات دورانی بر روی بدنتان بکشید.

در نهایت بعد از اتمام شستشو بدنتان با این لیف، بدنتان را با آب، بشویید.

نکات مهم درباره لیف لوفا

برای لایه برداری پوست با استفاده از لیف بدن لوفا، نباید بگذارید بافت لیف خیلی حالت نرم پیدا کند.

از آنجا که شامپو بدن به خوبی در بافت های این لیف نفوذ می‌کند، توصیه می‌شود برای تمیز کردن پوستتان با استفاده لیف لوفا، به جای صابون از شامپو بدن استفاده فرمایید.

شما با هر نوع پوستی می‌توانید از این لیف استفاده فرمایید. اما بهتر است بدانید افرادی که پوست چرب یا مختلط دارند نتیجه بهتری از این لیف دریافت می‌کنند. همچنین از آنجا که این لیف نسبتا زبر است، اگر پوستی خشک دارید، پیشنهاد می‌شود که شامپو بدن یا صابون  را بر روی پوستتان بریزید، سپس لیف را بر روی بدنتان بکشید.

دقت داشته باشید که بعد از هر بار استفاده، باید به خوبی لیف را با آب گرم بشویید به گونه ای که تمام مواد شوینده از آن خارج شود. اگر تمامی مواد شوینده خارج نشود، باعث می‌شود عمر این لیف کمتر شود و همچنین بوی نا خوشایندی پیدا کند.

بعد از استفاده از لیف لوفا، آن را از محیط حمام خارج کنید و در فضایی باز، زیر نور خورشید و کاملا خشک از آن نگهداری فرمایید.

اگر می‌خواهید عمر این لیف گیاهی افزایش پیدا کند، حتما هفته ای یکبار آن را ضد عفونی کنید. راه های مختلفی برای انجام این کار، وجود دارد. یکی از راحت ترین راه ها برای ضد عفونی لیف لوفا این است که آن را در آب جوش، برای چند دقیقه بجوشانید.

زمانی که بافت های لیف لوفا از یک دیگر باز شده باشند، یعنی زمان آن رسیده که آن را دور بیندازید و لیف دیگری را جایگزین آن کنید.

انواع لوفا

لیف لوفا در ابعاد و اندازه های مختلف تولید شده تا شما با توجه به نیاز خود اقدام به خرید لیف لوفا کنید. قیمت لیف لوفا بسته به اندازه های مختلف آن متغیر است. به طوری که اندازه کوچک آن، قیمت مناسب تری نسبت به اندازه های دیگر دارد.

  • لیف گیاهی لوفا کوچک

این اندازه از محصول، مناسب برای پوست صورت است. از اندازه کوچک آن برای استحمام هم می‌توان بهره برد.

  •  لیف گیاهی لوفا صورت و بدن

این اندازه از محصول، شامل دو عدد لیف می‌باشد. یکی برای استفاده صورت و یکی برای استفاده بدن. این اندازه یکی از مناسب ترین انتخاب ها برای خرید لیف است.

  •  لیف گیاهی لوفا بلند – کمری

برای استحمام و شست و شو یا لیف کشی پشت و کمر، این محصول گزینه خوبی است تا از خواص بی نظیر این لیف برای بدن، مانند افزایش گردش خون بهره برد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *